Politici, starosta a radní nesmí na radnici jen „sedět“. Není možné úspěšně řídit město Tábor a pravidelně se nepotkávat s jeho obyvateli – podnikateli, studenty, seniory, osobami se zdravotním postižením, zaměstnanci a zaměstnavateli, zájmovými spolky a dalšími. Vedení města i všichni jeho úředníci musí aktivně komunikovat se svými obyvateli, a to nikoli svévolně či nahodile, ale dle přesných principů a pravidel.
Připravíme strategii komunikace táborské radnice, podle které se budou řídit všichni zaměstnanci města. Budeme každoročně vyhodnocovat komunikaci směrem k občanům města Tábora.
Rozšíříme online služby pro občany, včetně online podatelny.
Starosta města musí žít a bydlet v Táboře a pravidelně se potkávat se všemi skupinami obyvatel města.
Vytvoříme přehledný manuál a zajistíme poradenství pro snadné vyřízení stavebního povolení, založení firmy, žádosti o městský byt, žádosti o městské dotace apod.
Vytvoříme novou podobu a obsah Novin táborské radnice jako atraktivního nástroje pro komunikaci s občany města Tábora.